قادر درویشی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگارایرنا، افزود: در این مدت 2میلیارد ریال از صندوق صدقات شهرستان بوکان جمع آوری شده است.
وی ادامه داد: این نهاد در شهرستان بوکان پنج هزار و 850 صندوق دارد که از این تعداد 312صندوق بزرگ، 87صندوق متوسط و پنج هزارو 450صندوق کوچک به صورت خانگی در منازل و مغازه ها اشتراک گذاری شده است.
درویشی اظهار کرد: مردم خیر شهرستان بوکان در ماه مبارک رمضان امسال مبلغ 700میلیون ریال به نیازمندان تحت حمایت مساعدت کردند.
وی در خصوص طرح مشارکت های مردمی نیز گفت: از طرح های مشارکتی بسیار برجسته کمیته امداد طرح اکرام و محسنین است که در این طرح تعداد 603نفر حامی تعداد 693 نفر یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم زیر حمایت کمیته امداد هستند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوکان گفت: همچنین در جشن عاطفه ها امسال مردم خیر بوکان برای تامین نیازمندی های دانش آموزان مبلغ یک میلیاردو 150میلیون ریال در جشن عاطفه ها کمک و مساعدت کردند.
درویشی در خصوص جشن نیکوکاری اظهار کرد: برنامه جشن نیکوکاری که از دیماه با حضور در جمع نیکوکاران شهرستان بوکان آغاز شده تاکنون مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال جمع آوری شده است.
وی افزود: در قالب طرح برکت نیز از ابتدای سالجاری تاکنون مبلغ 370میلیون ریال به نیازمندان مساعدت شده است.
به گزارش ایرنا، در شهرستان بوکان تعداد چهار هزارو 480خانوار با هشت هزارو 840نفر تحت حمایت و پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوکان هستند.
شهرستان بوکان با 227هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7510/3093** خبرنگار: محمد ادیب** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.