به گزارش ایرنا، عباسعلی لچینانی عصر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمک های مردمی در این مدت از طریق صدقات واریزی به صندوق های صدقات و دیگر کمک ها در سرفصل های مختلف به این نهاد پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه 550 میلیون تومان از کمک های مردمی در 11 ماه امسال از طریق صندوق‌های صدقات خانگی دریافت شده است افزود: این میزان کمک در مقایسه با مشارکت های مردمی مشابه سال گذشته در شهرستان گلپایگان افزایش قابل توجهی دارد.
لچینانی با تاکید به اینکه افزایش مشارکت مردمی در اهدای کمک به نیازمندان، نشان از اعتماد آنان به این نهاد است افزود:اکنون سه هزار و 557 خانوار زیر حمایت،از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گلپایگان در حوزه های مختلف معیشتی، بهداشت و درمان، خدمات بیمه ای، آموزشی، فرهنگی، مسکن، طرح های اشتغالزایی و خودکفایی بهره مندند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گلپایگان در ادامه با اشاره به برگزاری هفته احسان و نیکوکاری افزود: این جشن روز چهارشنبه (18 اسفندماه ) با به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری در مدارس، پنجشنبه (19 اسفند) درسه پایگاه اصلی سطح شهر و روز جمعه (20 اسفند) در میعادگاه نماز جمعه، کمک های مردمی این شهرستان جمع آوری می شوند.
هم اکنون بیش از 3 هزار 500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) گلپایگان قرار دارند.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/7138 / 6022 خبرنگار:محمد حسین توفیقی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.