مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران از چاپ ویژه نامه ۱۲هزار شهید آذربایجان غربی خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی پیام در جلسه کمیته ایثارگران کنگره ۱۲هزار شهید استان که در استانداری برگزار شد افزود: نشریه رنگی 12 هزار شهید استان باهدف ثبت خاطرات و زندگی نامه و وصیت نامه شهدا و آزادگان استان در ۷۲صفحه چاپ و تدوین می شود.

وی با اشاره به فراخوان داده شده به صاحبان اهل قلم و ارگانهای دیگر استان طی هغته های گذشته در خصوص جمع اوری مطالب در این حوزه تصریح کرد: مطالب این نشریه با هدف توجه به موضوع انقلابی بودن و انقلابی ماندن تدوین می شود. 

پیام در خصوص مطالب مورد درج در این ویژه نامه اظهار کرد: این نشریه در قالب مقاله، شعر، قطعه ادبی، نقاشی، کارکاتور، مصاحبه و خاطرات خانواده شهدا و آزادگان استان و شهدای شاخص غیر بومی تدوین می شود.

مسئول اجلاسیه کنگره ۱۲هزار شهید آذربایجان غربی گفت: مطالب ویژه نامه این کنگره، ۳۰ درصد آذری و ۷۰ درصد فارسی و کردی چاپ می شود که  ۸۰درصد این مطالب باید تالیفی باشد.

وی بیان کرد: درصدد هستیم با چاپ این ویژه نامه، منبع استنادی موثقی برای استفاده محققان و علاقه مندان از برگزاری این کنگره تهیه شود.

مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران  بیان کرد: هدف از برگزاری کنگره ۱۲هزارشهید استان، ضمن گرامیداشت یاد شهدا، تحکیم و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و بیمه کردن کشور در برابر توطئه های دشمنان است.

پیام اظهار کرد: این کنگره علاوه بر پیام برای دوستان کشور، هشداری برای استکبار و دشمنان اسلام خواهد بود که مردم ایران، همیشه اماده بوده و قدردان خون شهدا است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.