به گزارش خبرنگار ایرنا موسی بی باک روز دوشنبه در دیدار با مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان افزود: یکی از اولویت‌ های اقتصاد کشور ایجاد تحرک در بخش تولید است که با تمام توان برای رفع موانع پیش‌ روی بنگاه‌ ها و واحدهای تولیدی شهرستان گرگان تلاش خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: بحث اعتلای تولید، ترویج فرهنگ کار مناسب و تربیت نیروی کار توانمند از مواردی است که سرلوحه فعالیت ها باید باشد.
بی باک به انجام فعالیت های فرهنگی در واحدهای کارگری نیز اشاره کرد و گفت: این اقدامات در جهت حفظ بنیان و سلامت خانواده و افزایش نشاط خانوادگی اجرایی می شود.
وی بیان داشت: آموزش هایی نظیر پیشگیری از آسیب های اجتماعی - مواد مخدر و طلاق، مهارت های زندگی و تحکیم بنیان خانواده از مواردی است که این اداره در جهت پیگیری و اجرای آن اهتمام ویژه ای دارد.
بی باک اظهار داشت: تا کنون 500 نفر ساعت آموزش در حوزه های مختلف در واحدهای کارگری گرگان برگزار شده است.
غلامرضا طالبا دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر گلستان نیز گفت: داشتن جامعه کارگری سالم و شاداب از طریق کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت ویژه از کارگران محقق خواهد شد که باید در این راستا فرهنگ کار بهبود و ارتقا یابد.
وی بیان کرد: امروزه بعضی از بنگاه‌ های اقتصادی برای انتفاع بیشتر خود از حق کارگر می ‌گذرند، اما دولت در عمل از کارگران حمایت جدی داشته و تدابیر ویژه ای را مد نظر دارد.
طالبا تاکید کرد: کارگری که امنیت شغلی داشته باشد با آسودگی خاطر می تواند توان خود را در مسیر کار و تلاش قرار دهد که این امر برای کارفرما نیز پرفایده است.
در ادامه این دیدار یک بسته فرهنگی شامل کتاب با موضوعات مختلف به مسئولان شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان اهدا شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.