** امام جمعه ارومیه: عزاداری در خیابان ها در تمامی روزهای محرم صحیح نیست
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر شناسایی و اصلاح نقاط ضعف عزاداری های حسینی، گفت: کشاندن دسته های عزاداری به خیابان ها به جز برخی از روزهای خاص از جمله عاشورا و تاسوعا صحیح نیست.

** استاندار: رضایت مردم آذربایجان غربی از عملکرد عوامل انتظامی افزایش یافته است
استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی ضمن تبریک هفته ناجا، افزایش رضایت عمومی، کاهش جرائم و حفظ امنیت را نتیجه عملکرد مناسب فرماندهی و کارکنان انتظامی این استان عنوان کرد.

** انور سعیدی به عنوان شهردار جدید پیرانشهر انتخاب شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر پیرانشهر گفت: 'انور سعیدی' با پنج رای موافق و 2 رای مخالف اعضای شورای اسلامی این شهر به عنوان شهردار جدید پیرانشهر انتخاب شد.

** فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:
36 درصد تماس ها با پلیس 110 به عملیات عوامل انتظامی منجر شده است
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به 970 هزار تماس حضوری و تلفنی با پلیس 110 در نیمه نخست امسال، گفت: در این مدت 36 درصد از تماس ها به عملیات عوامل انتظامی این استان منجر شده است.

** پیام رئیس جمهوری، زینت بخش سومین همایش بین المللی شمس و مولانا
نماینده شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: سومین همایش بین المللی شمس و مولانا صبح روز شنبه/15 مهرماه/ با قرائت پیام رئیس جمهوری توسط حسینعلی امیری، معاون پارلمانی ریاست جمهوری در سالن اجتماعات فرمانداری خوی آغاز می شود.

** کاهش 12 درصدی سرقت در مهاباد
فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه مردم باید خودکنترل و پلیس خود باشند، گفت: سرقت در 6 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 12 درصد کاهش یافته است.
8135/ 2093
**خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.