رضا نقی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ثبت نام در این جشنواره، اساتید، کارآفرینان برتر و علاقه مندان می توانند به سایت اینترنتی karafarinanebartar.ir مراجعه و فرم های مرتبط را پر کنند.
وی اضافه کرد: معرفی نمونه ها و الگوهای برتر کشوری، بهبود فضای کسب و کار، شتاب بخشی به توسعه کار آفرینی و گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.
وی اظهار کرد: این جشنواره در پاییز امسال برگزار و در آن از کارآفرینان برتر استان تجلیل می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بین سال های 85 تا سال گذشته 11 جشنواره کارآفرینان برتر استان به صورت مستمر برگزار شده که نتایج قابل توجهی را در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال به ویژه در بخش خصوصی داشته است.
نقی زاده افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی واقع در ارومیه - بلوار سربازان گمنام – خیابان شهید بهشتی منش - اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی - طبقه اول مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن 33444317-044 تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا، هر سال جشنواره کارآفرینان برتر با هدف تشویق کارآفرینان به ایده پردازی در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و توسعه اشتغال در آذربایجان غربی برگزار می شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.