رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی از انهدام باند 3 نفره سارقان و کشف اموال مسروقه در ارومیه خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سرهنگ "سامان غنی زاده" در جمع خبرنگاران گفت:طی گزارش وقوع یک فقره سرقت از منزل در شهرستان ارومیه به مرکز فوریت های پلیسی 110 با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم برای بررسی و کشف این سرقت صادر و اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ماموریت یافت موضوع را به طور ویژه پیگیری کند که پس از بررسی   باند 3 نفره سارقان و کشف اموال مسروقه به ارزش 8 میلیارد ریال در ارومیه  متلاشی شد.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل آثار به جامانده در صحنه، این فرضیه که سرقت توسط سارقان حرفه ای و سابقه دار صورت پذیرفته است، گفت: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه ای هستند.

سرهنگ غنی زاده، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات جنایی با مراجعه به آلبوم تصاویر سارقان سابقه دار و گشت زنی های نامحسوس براساس جغرافیای جرم و تمام مناطقی که احتمال حضور سارقان متصور بود، موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات موفق سه سارق را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به سرقت هشت تخته فرش دستباف و یک دستگاه سواری زانتیا اعتراف کردند، افزود: ارزش اموال مسروقه هشت میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی  آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شده و با قرار سنگین روانه زندان مرکزی ارومیه شدند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.