به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران سرهنگ هادی ثمره گفت : در پی وقوع چندین فقره زورگیری در سطح شهرستان ورامین و سرقت اموالی از قبیل تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان ، شناسایی سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.
وی افزود : در بررسی های اولیه و با توجه به اظهارات شاکیان مشخص شد دو نفر ناشناس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می شدند.
وی گفت : با اقدامات گسترده اطلاعاتی و اجرای طرح های گشت و بازرسی محسوس و غیر محسوس ، هویت یکی از متهمان کشف و با هماهنگی مقام قضایی وی در مخفیگاهش در ورامین غافلگیر و دستگیرشد.
ثمره اظهار کرد: در بازرسی از محل اختفای این فرد ، مقادیری مواد مخدر نیز کشف شد.
وی تصریح کرد: متهم که سابقه چندین فقره زورگیری در پرونده اش داشت در ابتدای ارتکاب هر گونه جرم را تکذیب کرد ولی پس از مشاهده اسناد و مدارک ، به بزه انتسابی و دست داشتن در 13 فقره زورگیری با همدستش اعتراف کرد.
ثمره افزود :متهم پس از بازسازی صحنه سرقت و تشکیل پرونده ، تحویل مراجع قضایی شده و تلاش ها برای دستگیری دیگر همدستش ادامه دارد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
خبرنگار : سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.