اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اطلاعیه صادر کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و آرزوی قبولی عزاداری، به اطلاع می‌رساند با توجه به ذبح دام از سوی هیئت‌های عزاداری  و برخی شهروندان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) و اجرای سنت قربانی در مسیر دستجات عزاداری ، مساجد ، تکایا و تهیه غذا برای عزاداران حسینی تقاضا می‌شود به منظور حفظ بهداشت محیط و سلامت مصرف‌کنندگان و پیشگیری از بروز بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان ، دام مورد نیاز خود را فقط از مراکز مجاز مورد تایید دامپزشکی تهیه و ترجیحاً در کشتارگاه های تحت نظارت دامپزشکی کشتار کنند. 
ضمناً به اطلاع می‌رساند شبکه های دامپزشکی در سطح استان‌ با سازماندهی اکیپ های بازرسی بهداشتی دامپزشکی و ناظرین شرعی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) ، از ساعت 7 صبح الی 13 در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار در مراحل  معاینات پیش و پس از کشتار همراه شما شهروندان عزیز هستند.
لازم به ذکر است ستاد اجرایی نظارت بر ذبح دامهای نذری ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) مستقر در اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی آماده ارائه هرگونه راهنمائی و پاسخگویی به سئوالات شما شهروندان هست. آدرس ستاد اجرایی: ارومیه بلوار شهداء روبروی پارک ساعت شماره تماس ستاد اجرایی : 32774708 -0443
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.