رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: مردم استان برای بازسازی عتبات عالیات در نیمه نخست سال جاری هشت میلیارد و 500 میلیون ریال به این ستاد کمک کردند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سید حسن حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در ستاد بازسازی عتبات عالیات با موضوع عنوان برنامه های ایام محرم برگزار شد گفت: موکب های مربوط به آذربایجان غربی در سامرا، مرز خسروی، کربلا و در مسیرهای ما بین کربلا و نجف استقرار می یابند و همچینی یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تعبیه شده است .
وی با انتقاد از عدم همکاری برخی مسئولین استانی با این ستاد ادامه خاطر نشان کرد:  درمدت گذشته ستاد عتبات عالیات استان به صورت نیمه فعال بوده  ولی امسال با همکاری رسانه ها رشد بسیار زیادی در این حوزه را شاهد هستیم .
وی تصریح کرد: کمک در بازسازی عتبات عالیات یعنی عل به شعائر الهی است و خود اجر وثواب دنیوی و اخروی را در پی دارد 
وی با اشاره به میزان جمع آوری نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات استان، تصریح کرد:  هشت میلیارد و 500 میلیون  ریال کمک نقدی، یک میلیارد و 200 میلیون ریال طلا و جواهرات و 350 تن سیمان از محل کمک های مردمی در آذربایجان غربی جمع آوری شده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی اظهار کرد: این میزان هزینه برای بازسازی 2 هزار متر مربع از صحن های حضرت زهرا (س)، عقیله بنی هاشم (س) و سامرا صرف می شود.
حسینی با اشاره به اینکه تا پیش از امسال در جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات، سی و یکمین استان کشور بودیم، افزود: با عملکرد مناسب در نیمه نخست امسال به رتبه بیستم ارتقا یافته ایم و با این روند رو به رشد پیش بینی می کنیم جز 10 استان برتر کشور شویم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.