جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حربه های دشمنان جمهوری اسلامی همیشه با شکست رو به رو است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار حسین سلامی در دیدار با سران عشایر اشنویه، بعد ازاجرای رزمایش امنیتی محرم در اشنویه اظهار کرد: دشمنان نظام و کشور همیشه و در هر صحنه به مقابله با انقلاب اسلامی برخاسته و شکست خورده اند.
وی افزود: دشمنان حربه های مختلفی همچون فتنه های داخلی و خارجی، تحریم های اقتصادی، جنگ تحمیلی، تحریکات قومی و مذهبی، جنگ نرم و فضا سازی علیه ایران در رسانه های بیگانه را برای سرکوب نظام جمهوری اسلامی به کار برده که تمامی آن ها با شکست مواجه شده اند.
وی در خصوص علت پیروزی های ملت جمهوری اسلامی در مقابل این هجمه دشمنان بیان کرد: بزرگترین نعمت هر کشور بصریت و آگاهی مردمان آن کشور است و اگر ملت ایران در مسیر توطئه دشمنان قرار نگرفت به واسطه عمق بینش و نگرش سیاسی مردم بوده است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برگزاری این چنین همایش های سربلند و سر افراز و بی واهمه از حضور قدرت های منطقه حاصل این آگاهی و ایمان ملت ایران است.
سردار سلامی در خصوص ایجاد تفرقه در بین مذاهب و طوایف مختلف توسط دشمنان کشور خاطر نشان کرد: یکی از اهداف کشور ستیزه جو ایجاد اختلاف پراکنی در کشور اسلامی و برادر کشی در این کشور ها همچون یمن، سوریه و عراق است ولی در این مورد نیز نتوانسته اند در کشور ایران نفود کنند.
وی در خصوص سیاست های غلط در برخی از قسمت های کشور های منطقه تصریح کرد: در مناطق کرد نشین کشور عراق سیاست های که با همکاری کشور های بیگاه طرح ریزی شده اند سبب شده این منطقه دوباره درگیر آشوبی و آتش های خاموش نشدنی شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.