** هدیه یک میلیارد ریالی استاندار برای توسعه کتابخوانی در مناطق مرزی آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی به ارزش یک میلیارد ریال کتاب به کتابخانه های مناطق مرزی استان اعطا کرد و گفت: مسئولان نهادهای مرتبط، زمینه این کار را در شهرستان های پیرانشهر، سردشت و اشنویه فراهم کنند.

** نشان فرهنگی شهریار در دستان مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی
نشان فرهنگی و جایزه بین المللی استاد شهریار به پاس انتشار 10 جلد کتاب در حوزه های شهریارپژوهی، دین، ادبیات و تاریخ ایران، جمهوری آذربایجان، قفقاز، ترکیه، عراق، لبنان و مسلمانان هند به مصطفی قلیزاده علیار مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی رسید.

** تمهید 250 برنامه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی گفت: بیش از 250 برنامه مختلف در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 6 مهر سال جاری در 17 شهرستان این استان پیش بینی شده است.

** رقابت 54 قصه گو از آذربایجان غربی در جشنواره قصه گویی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آذربایجان غربی گفت: رقابت 54 قصه گو از مراکز کانون این استان در مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیروز دوشنبه شروع شده و امروز به پایان می رسد.

** وصول یکهزار و 10 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در آذربایجان غربی
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: در پنج ماه نخست امسال یکهزار و 10 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در استان اخذ شده که 11 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

** مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
رقابت 54 قصه گو از مراکز کانون آذربایجان غربی در مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از دیروز /دوشنبه/ شروع شده بود، امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.