به گزارش ایرنا محمدرضا شاملو روز پنجشنبه در بازدید از روند پیشرفت اجرای این طرح در روستاهای شهرستان مرزی چالدران در شمال آذربایجان غربی افزود: با این میزان قیر رایگان، معابر 30 هزار و 500 روستای کشور آسفالت ریزی می شود.
به گفته وی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی را به صورت سالانه مصوب می کند و با بهره مندی از آن اجرای طرح‌های عمرانی و هادی در روستاها تسهیل می‌شود.
وی همچنین اختصاص 15 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در سه هزار روستای کشور را یادآور شد و افزود: طرحهای هادی نیمه تمام نیز با مشارکت بنیاد مسکن، فرمانداری ها و دهیاری ها تا پایان سال مالی امسال به اتمام می رسد.
فرماندار شهرستان چالدران هم در این بازدید اظهار کرد: وضعیت معابر روستاهای ' گل اشاقی' و ' اروج کندی' این شهرستان قبل از اجرای طرح هادی نامناسب بود و در سایه مسئولان دولت تدبیر و امید امروز شاهد آبادانی این روستاها هستیم.
کریم حسین زاده با بیان اینکه امسال از محل طرح قیر رایگان، معابر روستاهای گل اشاقی، سعدل، محلملو، زاویه سفلی، بدولی و اروج کندی بهسازی و آسفالت ریزی می شود، افزود: تاکنون روستاهای زاویه سفلی، گل اشاقی و اروج کندی از اجرای این طرح بهره مند شده اند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر با اجرای این طرح 20 درصد از روستاهای شهرستان چالدران از مزایای طرح هادی بهره مند شده اند.
7125/ 3072
** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.