اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان،علی عزیزی در حاشیه بازدید از روندساخت سرویس های بهداشتی آبشار افرینه ،اظهار داشت: از این مبلغ 700میلیون ریال برای آبشار افرینه و700 میلیون ریال نیز برای مرمت پل افرینه مصوب شده است که درصورت تخصیص عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به این که روستای افرینه جزء پنج روستای هدف گردشگری استان لرستان است بتوان در دو حوزه گردشگری وصنایع دستی اعتبارات بیشتری در این راستا جذب کرد .عزیزی با بیان این که راه دسترسی آبشار افرینه احداث شده است افزود: با کمک دهیار روستای افرینه و بنیاد مسکن شهرستان پلدختر دیواره ساحلی آبشار در حال ساخت است.


وی گفت: نماز خانه و سرویس های بهداشتی آبشار افرینه در حال احداث است و پل افرینه نیز که در جریان سیل تخریب شده در حال ترمیم و مرمت می باشد.


وی احداث آلاچیق و ایجاد سکوی گردشگری در پشت آبشار را از برنامه های اداره میراث فرهنگی اعلام کرد و گفت: برای ایجاد امکانات رفاهی گردشگران نیاز است زمین های کشاورزی پشت آبشار افرینه تملک شود که این موضوع جز برنامه های این اداره است.


مدیر میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان پلدختراز تلاش ها و پیگیری های بی وقفه کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی ، دستیاری فرماندار شهرستان ، مدیر کل میراث فرهنگی ، بخشدار
معمولان و دهیار روستای افرینه تقدیر کرد.


عزیزی افزود: آبشار عریض و پرآب افرینه دارای چشم انداز زیبا و دلفریبی با قدمت و کهن ایران زمین در 30 کیلومتری شمال پلدختر در کنار روستایی به همین نام در بخش معمولان از توابع شهرستان پلدختر قرار دارد.


مدیر میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان پلدخترگفت: این آبشار از تلاقی رودهای چمشک و افرینه تشکیل شده و در مسیر جاده پلدختر - خرم آباد قرار گرفته که در فصل بهار و تابستان نظرعلاقه مندان و گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران و جهان را به خود جلب می کند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 739095
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.