رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت : در ماه گذشته نظارت و پایش صدور تعداد 132 فقره پروانه کسب عادی طبق قانون نظام صنفی در شهرستان بوکان انجام شد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسن عبدی اظهار کرد: طی ماه گذشته نظارت و پایش صدور تعداد 132 فقره پروانه کسب عادی طبق قانون نظام صنفی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه گذشته 540 مورد نظارت و بازرسی در شهرستان بوکان انجام شد تصریح کرد: در این مدت 45 پرونده تشکیل و 52 تخلف به ارزش ریالی 14 میلیون و 997 هزار و 200 ریال کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان با اشاره به اینکه در مرداد ماه امسال 204 مورد بازرسی در حوزه آرد و نان انجام شد بیان کرد: در این رابطه 17 پرونده تشکیل و 17 تخلف نیز به ارزش ریالی هفت میلیون و 665 هزار و 200 کشف شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش معدن در شهرستان بوکان افزود: در این مدت تعداد 15 مورد بازدید از معادن و مصالح کوهی انجام و از واحد ماسه شویی بازدید به عمل آمد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان با اشاره به اینکه در ماه گذشته بازرسی مشترک به همراه تامین اجتماعی و اتحادیه فرش دستباف به تعداد 407 فقره انجام شد گفت: از سوی دیگر انجام و پیگیری امورات صنفی اتحادیه و تعاونی فرش دستباف و مکاتبات معمول اداری با سازمان و اتحادیه و تعاونی فرش دستباف صورت گرفته است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.