** سرانه پرستار به ازای هر تخت در کشور بیش از 2 برابر شده است
معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای طرح حرفه ای شدن پرستاری در کشور، سرانه نیروهای پرستار دانشگاهی و غیردانشگاهی از 6 دهم نفر به ازای هر تخت به 1.4 نفر به ازای هر تخت در پایان دولت یازدهم رسیده است.

** ارومیه در آموزش های پزشکی و پرستاری از شهرهای پیشرو کشور است
کنگره بین المللی سه روزه 'پرستاری و حرفه ای شدن در ایران و جهان' با حضور اندیشمندان عرصه سلامت از سراسر کشور و محققانی از کشورهای عمان و کانادا در ارومیه آغاز به کار کرد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در این کنگره گفت: ارومیه از شهرهای پیشرو کشور در بخش آموزش های پزشکی و پرستاری است.

** پرداخت وام خودکفایی به 140 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال به 140 هزار خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی تسهیلات خودکفایی اعطا و زمینه اشتغال سرپرستان این خانوارها با تسهیلات اعطایی فراهم می شود.

** اجرای 4 نمایش در نخستین روز جشنواره تئاتر آذربایجان غربی
سه نمایش از ارومیه و یک نمایش از نقده در نخستین روز بیست و نهمین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی در تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارومیه به روی صحنه رفت.

** آذربایجان غربی قهرمان مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی پسران نوجوان کشور
دبیر هیات تیراندازی آذربایجان غربی گفت: تیم تیراندازی این استان در بخش تیراندازی با تفنگ بادی در نخستین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور مقام نخست این رقابت ها را از آن خود کرد.

** طرح توسعه کارخانه طلای زرشوران تکاب به زودی آغاز می شود
مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تکاب گفت: عملیات اجرایی ساخت فاز دوم طرح توسعه کارخانه تولید طلای زرشوران به زودی آغاز می شود.

** رئیس هیات: سالن ورزشی اختصاصی ووشو در آذربایجان غربی وجود ندارد
رئیس هیات ووشو آذربایجان غربی گفت: هیات ووشو این استان از داشتن سالن اختصاصی برای تمرین محروم بوده و نبود این سالن عامل مهمی در عقب ماندگی این رشته ورزشی در این استان است.

** استاندار: بهبود فضای کسب و کار مهمترین هدف مدیران آذربایجان غربی باشد
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر فراهم کردن بیش از پیش زمینه های جذب سرمایه گذار خارجی در استان گفت : هدف و تلاش مدیران استان فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار باشد تا زمینه رشد روزافزون استان فراهم شود.

** مسابقات سراسری قرآن امسال از لحاظ ساختاری و فنی به حد بلوغ رسیده است
رئیس هیات داوران حفظ و ترتیل قرآن کریم چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: مسابقات قرآن در سال جاری از لحاظ ساختاری و فنی به بلوغ لازم رسیده است.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.