بهره برداری از پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری ارومیه همزمان با هفته دولت آغاز شد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، بهره برداری از پروژه های عمرانی،خدماتی و فرهنگی شهرداری ارومیه همزمان با هفته دولت و با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه آغاز شد .

محمد حضرت پور شهردار ارومیه در مراسم افتتاح سالن مدیریت بحران شهرداری ارومیه افزود: این سالن به مساحت 288 متر مربع و با صرف اعتبار 450 میلیون تومان در منطقه 5 شهری ارومیه به صورت سالن دو منظوره هم سالن ورزشی و هم اسکان شهروندان در مواقع اضطراری به صورت مدیریت محله محور با هدف اسکان شهروندان در مواقع بحران های  اضطراری راه اندازی شده است .

وی افزود: در آینده نزدیک 10 سالن مدیریت بحران در سطح مناطق و نواحی شهر ارومیه به بهره برداری می رسد .

حضرت پور با بیان اینکه در بخش مدیریت بحران در مواقع اضطراری در سطح کشوری در مقایسه با دنیا مشکل داریم اظهار کرد: در شهر ارومیه توانستیم از نظر راه اندازی ایستگاه های آتش نشانی به توسعه دست یابیم اما از نظر توسعه و تجهیز تجهیزات امداد و نجات از استانداردهای جهانی  فاصله داریم

وی تصریح کرد:امید است با همراهی مسئولان دولتی به چشم اندازهای توسعه در مقوله امداد و نجات و مدیریت بحران  دست یابیم .

شهردار ارومیه در افتتاح پروژه زیر سازی  و آسفالت، جدول گذاری و کانال کشی خیابان شهید یوسفی واقع در جاده انهر منطقه سه شهر ارومیه افزود:از ابتدای سال 96 تاکنون بیش از 65 هزار متر مربع آسفالت درمعابر سطح شهر ارومیه توزیع و1300 مترکانال، 6 کیلومتر جدول  و 26 هزار متر مربع اسفالت در خیابان شهید یوسفی اجرا شده است .

وی با بیان اینکه جمع اوری آب های سطحی با اجرای پروژه های کانال کشی از اولویت های ویژه مدیریت شهری است اظهار کرد: در خیابان شهید یوسفی در چند سال گذشته با مقوله جمع شدن اب های سطحی مواجه بودیم که امروز این معضل با اجرای کانال به طول 1300 متر رفع شد .

حضرت پور با بیان اینکه برای خیابان کشی شهر ارومیه 58 میلیارد تومان هزینه شده است افزود: طی  6 ماه اول امسال 6 کیلومتر جدول کشی در ارومیه انجام شده و 13 میلیارد تومان برای ساخت پیاده رو 9 میلیارد تومان برای کانال کشی هزینه شده است .

جوان کیا، معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه  نیز در افتتاح پروژه رسوب گیر نوسود به مناسبت گرامیداشت  هفته دولت گفت: پروژه رسوب گیر نوسود با هدف کنترل سیلاب های فصلی در منطقه گلشهر ارومیه راه اندازی شد .

وی ادامه داد: پروژه رسوب گیر نوسود برای اولین بار در سطح شهر ارومیه با صرف اعتبار 25 میلیارد تومان گشایش یافت.جوان کیا افزود: پروژه نوسود از سال 94 وارد فاز اجرایی شد .

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: پروژه رسوب گیر نوسود جهت کنترل سیلاب های فصلی وجلوگیری از سر ریز شدن آب به سطح شهر به همت شهرداری ارومیه وارد فاز اجرایی و مراحل بهره برداری شد با این که این مهم از وظایف سازمان آب بود .

به گزارش ایسنا؛ تعریض، بهسازی و پیاده روسازی کوچه خان باباخان در ارومیه، ایستگاه پایش آلایندگی هوا در خیابان عطایی ارومیه با صرف اعتبار 550 میلیون تومان ، ساختمان مدیریت بحران شهرداری منطقه 5، پروژه زیرسازی و آسفالت، جدول گذاری و کانال کشی خیابان شهید یوسفی واقع در جاده انهر منطقه سه شهر ارومیه و پروژه احداث رسوبگیر گلشهر در ارومیه از جمله طرح هایی بود که امروز با حضور مقام عالی استان مورد بهره برداری قرار گرفت .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.