تهیه کننده تله فیلم سردار شهید مهدی امینی گفت: فیلم برداری از تله فیلم سردار شهید امینی آغاز شد.

محمد غفاری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: فیلم سینمایی سردار شهید در 38 لوکشین و 120 سکانس تا اویل مهره ماه امسال آماده پخش است .

وی با بیان اینکه  کیفیت فیلم به گونه ای است که می توان به جشنواره فیلم فجر ارسال شود افزود: مدت زمان این فیلم در حدود 90 دقیقه پیش بینی شده ولی به احتمال زیاد زمان آن افزایش خواهد یافت.

غفاری آذر در خصوص مدت زمان پیش تولید و ضبط بیان کرد: پیش تولید این فیلم در حدود 10 روز طول کشید و پیش بینی می شود ضبط آن نیز 25 روز به طول انجامد و 40 روز برای میکس و صدا گذاری و اهنگ سازی و جلوه های ویژه ی رایانه ای در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: کار تحقیقی برای این فیلم سینمایی و فیلم نامه نویسی این کار از بهمن ماه سال گذشته اغاز شده و تا تیر ماه سال جاری به طول انجامیده است.

غفاری آذر در خصوص استفاده از بازیگران کشوری حاضر در این فیلم خاطر نشان کرد: به دلیل نگاه ملی که به این فیلم نیازمند استفاده از بازیگران کشوری بودیم که این به معنای عدم توانایی بازیگران سطح استان نمی باشد.

وی در خصوص بودجه مورد نیاز این تله فیلم تصریح کرد: وضعیت مالی این پروژه وضعیت مناسبی نداشته و این فیلم با بودجه یک چهارم یک تله فیلم آغاز به کار شده که نیازمند کمک و همراهی همه سازمان و ارگان ها هستیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.