احسان مهدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه فیلم های زیر 40 دقیقه فیلم کوتاه محسوب می شود، افزود: نان و تنور، سورا، رسیدن، شیوار، سس /صدا/ و ایده ای به رنگ خاک فیلم های کوتاهی است که فصل بهار امسال در این انجمن تولید شده است.
وی اضافه کرد: علی دستوان، وحید معصومی، محمدرضا میناپور، بهنام درویش، داریوش نجفی و زانیار محمدی به ترتیب کارگردانان این فیلم های کوتاه هستند.
وی با اشاره به ارسال این فیلم ها به جشنواره منطقه ای شبدیز، بیان کرد: این جشنواره 22 تا 25 شهریور سال جاری با حضور 11 استان به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه نمایش زبان ها و گویش های مختلف از سیاست های تولید فیلم انجمن سینمای جوانان ایران است، گفت: فیلم های کوتاه در این استان به زبان های مختلف چون ترکی، فارسی و کردی تولید می شود تا جغرافیای استانی و ویژگی های فرهنگی منطقه را به نمایش بگذارد.
به گزارش ایرنا، انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در شهرستان های ارومیه و مهاباد دارای دفتر بوده و یک نمایندگی آن در بوکان دایر است.
انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی 25 جایزه را در سال های 94 و 95 در بیش از 70 جشنواره بین المللی فیلم و عکس برای این استان به ارمغان آورده است.
آموزش و تولید فیلم های کوتاه هنرجویی و حرفه ای، عکاسی و نمایش فیلم های تاثیرگذار در طول سال از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی است.
7129/3072
** خبرنگار: توحید محمودپور ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.