به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عباس احمدی در خطبه های امروز بوکان با تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت بهانه‌ای برای خدمت بهتر به مردم توسط مسئولان است چرا که مردم شایسته بهترین خدمت‌ها در عرصه های مختلف است.
وی افزود: دولتمردان باید با قدر دانستن جایگاه و رسالت خود در نزد مردم نسبت به رفع مشکلات آنان در حوزه های مختلف گام بردارند .
خطیب جمعه بوکان افزود: در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و کشاورزی نشان از خدمت مسئولان به مردم دارد اما انتظار می‌رود انجام طرح های مختلف تسریع شود .
احمدی اضافه کرد: امید است مسئولان با تعامل و همکاری سبب پیشرفت و توسعه شهر شوند و نیز انتظار می‌رود با آغاز به کار شورای جدید هم اعتماد بیشتری بین مسئولان و مردم برقرار شود و شورا مشکلات مردم را رفع کند.
ماموستا احمدی با اشاره به این که امروز کارامدی نظام دینی جمهوری اسلامی در دنیا به اثبات رسیده، اظهار کرد: همین کارآمدی دینی نظام اسلامی یکی از عوامل مهم مقابله با جنگ نرم دشمنان ضد نظام جمهوری اسلامی ایران است .
خطیب جمعه بوکان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به فضیلت ماه ذی الحجه و امر واجب”حج” گفت: حج از ضروریات دین به شمار می‌آید، و وجوب آن با دلایل فراوان در کتاب و سنت به اثبات رسیده است و کسی که با دارا بودن شرایط و علم به وجوب حج، آن را ترک کند، گناه کبیره مرتکب شده است.
احمدی اظهار کرد: از فضیلت‌های حج این است که انسان با انجام آن پاک می‌شود و تمام گناهان او بخشیده می‌شود که باید بعد از حج هم خود را از گناه کردن به دور کند.
وی افزود: از فظیلت‌های ماه ذی الحجه این است که نیازمندان را فراموش نکنیم و در حد توان خود به آنها کمک کنیم تا آنها هم عید را با دلی شاد جشن بگیرند.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.