نخستین نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، سنگهای تزئینی، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور استاندار آذربایجان غربی در منطقه آزاد ماکو افتتاح شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مشاورمدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مدیر نمایشگاهای منطقه آزاد ماکو با اشاره به آغاز به کار نخستین نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، سنگهای تزئینی، ماشین آلات و صنایع وابسته به میزبانی منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: این گونه نمایشگاها در راستای توسعه صادرات و زمینه ساز انتقال تکنولوژی و فرهنگ ایرانی به سایر کشورها است.
حسن الهوردی زاده در ادامه با تاکید بر یکی از اهداف مهم برگزاری این دوره از نمایشگاه ها گفت: حتما واحد های حاضر در این نمایشگاه از جهت بازاریابی و جذب سرمایه گذار یک گام در جلو نسبت به سایر افراد خواهند بود.
وی با اشاره به ساخت و شروع فعالیت این نمایشگاه در کمترین زمان تصریح کرد: تا به امروز بیش از 9 نمایشگاه در تمامی زمینه ها برگزار شده که امید داریم تا پایان سال ۹۶ شاهد برگزاری ۱۸ نمایشگاه در زمینه های متفاوت داشته برگزار شود.
الهوردیزاده  با اشاره به پتانسیل موجود در منطقه برای برگزاری نمایشگاهای متنوع در این منطقه تصریح کرد: روز به روز شاهد توسعه و آبادانی منطقه آزاد ماکو به لطف سازمان هستیم که در همین زمینه در سال آینده شاهد برگزاری نمایشگاه صنعتی تولید کشوررهای اکو و سایر نمایشگاها پیرامون آن خواهیم بود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ۴۵  واحد تولیدی معتبر از سرتاسر کشور در تمامی زمینه های معدن و سنگ های تزئینی به مدت ۴ روز در این نمایشگاه آماده میزبانی از بازدید کنندگان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.