نادر طیبی افزود: همچنین حفاری چاه اول پروژه شهر سلامت انجام شده و مجوز حفر چاه دوم آن نیز اخذ شده است.
وی با اشاره به اینکه تجهیز کارگاه سرمایه گذار پروژه شهر سلامت نیز انجام شده است، بیان داشت: 25 دستگاه ماشین آلات از خارج کشور برای ایجاد زیرساخت های پروژه شهر سلامت توسط سرمایه گذار شهر سلامت وارد شده که برخی از آنها نو و برخی در حد نو هستند. ضمن آنکه طرح زیرساخت های شهر سلامت نیز آماده شده که به زودی عملیات اجرای معابر اصلی آن آغاز می شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در ادامه با اشاره به راه اندازی اداره صنایع در این منطقه، گفت: از این پس جواز تاسیس و پروانه بهره برداری صنایع موجود در منطقه توسط اداره صنایع منطقه ویژه اقتصادی شیراز صادر می شود.
طیبی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی شیراز اولین منطقه ویژه در کشور است که موفق به اخذ مجوز اداره صنایع شده است، افزود: طی مدت راه اندازی اداره صنایع، 15 فقره جواز تاسیس و 6 فقره پروانه بهره برداری صادر شده است، ضمن آنکه طی این مدت 10 تقاضای جواز تاسیس نیز ثبت شده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از آغاز به کار 40 واحد مختلف صنعتی در این منطقه تا پایان امسال خبر داد و اظهار داشت: این صنایع شامل صنایع شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، فلزی و.... است که تا پایان امسال حدود 15 واحد این صنایع به بهره برداری می رسد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 712880
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.