مسئول بسیج سازندگی سپاه ماکو امسال در شهرستان ماکو بسیجیان پایگاه های مقاومت در قالب این اردوها برای کمک به اهالی محروم  به روستاهای این شهرستان ماکو شتافته اند.

سرهنگ مهدی احمد زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به این که برنامه های اردوهای جهادی در قالب بسیج سازندگی در تابستان سال 96 آغاز شده است افزود: بسیجیان در قالب اردوهای یک روزه، سه روزه، هفت روزه، ده روزه بسیج دانش آموزی و دوازده روزه بسیج دانشجویی در بین روستاها و مناطق محروم جامعه خدمت می کنند .

مسئول بسیج سازندگی سپاه ماکو در تشریح اهم اقدامات و فعالیت های انجام شده تا به امروز گفت: کمک به کشاورزان در جمع آوری محصولات، رنگ آمیزی مدارس، ساخت و تجهیز مدارس، ارائه آموزش های جامع در باب دوخت و دوز به بسیج خواهران، برگزاری کلاسهای حفظ، قرائت، ترتیل و روخوانی به خواهران تنها بخشی از امورات اجرایی تا به امروز است.

وی افزود:  تا پایان شهریور ماه از تابستان 96 فعالیت های خوبی در عرصه جهاد سازندگی در قالب اردوهای جهادی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ احمدزاده ضمن تاکید بر این که امسال علاوه بر اردوهای طرح هجرت و جهادی بسیج 8 تیم از بسیج جامعه پزشکی برای خدمات بهداشتی و درمانی به  روستاهای محروم و دور افتاده شهرستان ماکو اعزام خواه ند شد  افزود: تا پایان امسال 700 نفر از بسیجیان در قالب طرحهای اردوهای جهادی و طرح هجرت شرکت خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ماکو  در ادامه بر اهمیت برگزاری اردوهای جهادی در بین بسیجبان تصریح کر د: تقویت روحیه خودباوری، انجام کارها به صورت گروهی، احساس سختی ها و مقاومت در برابر آن و از همه مهمتر پرورش قوه خداشناسی و سوق دادن امورات کارها به قرب الهی از مهمترین اهداف برگزاری این اردوهای جهادی می‌باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.