فرماندار ارومیه گفت: جهاد دانشگاهی به معنای واقعی حلقه اتصال بین دانشگاه و جامعه است .

عباس حسن خانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی ضمن تبریک فرارسیدن 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی به جهادگران حوزه علم و فرهنگ که تاثیرات قابل توجهی در محیط های دانشگاهی و جذب پژوهشگران جوان داشته افزود: جهاد دانشگاهی در راستای ایجاد بستری مناسب برای ظهور توانمندی های متخصصین ایرانی نقش مهمی ایفا کرده و با ایجاد مجموعه های ارزشمندی چون رویان این توانمندی های خود را به اثبات رسانده است .

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از نهاد های انقلابی فعال و تاثیرگذار در بعد علمی و فرهنگی مطرح است تصریح کرد: ثمرات و دستاوردهای علمی و آموزشی این مجموعه  تداوم دارد .

حسن خانی با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از اوایل انقلاب افزود: مجموعه مدیریت این نهاد انقلابی در اثر ارتباط تنگاتنگ با دستگاههای اجرایی، غیر تخصصصی و فرهنگی به عنوان یکی از دستگاههای موفق و نقش آفرین عمل کرده است .

وی با اشاره به وجود پتانسیل بالقوه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در جهت تبیین مزیت های استانی گفت: این مرکز در راستای شناسایی وتوسعه فرصت های رشد و توسعه پیشقدم شده و با ایجاد شرایط مطلوب از ظرفیت دستگاههای اجرایی برای واگذاری فرصت های پژوهشی و علمی به این مجموعه بهره بببرد .

حسن خانی با بیان اینکه مهمترین انتظار از این نهاد انقلابی در این مقطع شناسایی نیروهای بااستعداد و با انگیزه در محیط های علمی است اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با کشف استعدادهای بالقوه و بروز و ظهور توانایی های علمی گام مهمی در رفع نیازهای جامعه برداشته است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.