استاندار آذربایجان غربی گفت: تفکرات مختلف باعث رشد و شکوفایی جامعه است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سعادت در جلسه معارفه فرماندار جدید خوی گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی درچهار محور مشارکتی حداکثری ،امنیت ،سلامت و رقابت در سطح استان برگزار شد و با وجود برخی از احزاب معاند در بعضی شهرها انتخابات را تحریم کرده بودند حضور مردم در آن شهرها پرشورتر از قبل بود.
وی بابیان اینکه وجود سلایق و تفکرات مختلف در جامعه موجب شکوفایی و و رشد خواهد شد تصریح کرد: در شهرستان خوی نیز تفکرات و جناح های مختلف در کنار  یکدیگر زندگی می کنند.
سعادت با اشاره به جایگاه تاریخی خوی اظهار کرد :عبور جاده ابریشم از خوی نشان از جایگاه ارزشمند اقتصادی و فرهنگی این شهرستان دارد تصریح کرد: شهر خوی در بخش فرهنگ سرمایه گذاری در رتبه اول استان قرار دارد و این شاخص ارزشمندی است.
استاندار آدربایجان غربی وجود ریل ، فرودگاه و جاده را زیر ساخت های مهم توسعه عنوان کرد و گفت: شهرستان خوی هر سه این زیر ساخت را دارد.
سعادت از تلاش برای الحاق خوی به منطقه ماکو خبرداد و گفت :در سال های قبل این حرکت شروع شده است و امیدواریم بتوانیم با الحاق منطقه رازی خوی به منطقه آزاد ماکو از توانمندی های اقتصادی این شهرستان حداکثر استفاده را نماییم.
وی افزود: اعتبار جاده خوی -رازی در ردیف بودجه های ملی قرار گرفته است.
استاندار آذربایجان غربی از تلاش برای حل مشکل آب شرب خوی خبرداد و گفت: در صدد هستیم پروژه انتقال آب از سد آق چای به خوی اجرایی شود.
سعادت  سیدمحمد عابدی فرماندار خوی را مدیری فعال و کاری عنوان کرد و افزود: امیدواریم وی بتواند با مدیریت فعال برنامه دولت دکتر روحانی را در خوی پیاده نماید.
به گزارش ایسنا، در این مراسم استاندار آذربایجان غربی حکم فرمانداری شهرستان خوی با امضای وزیر کشور را به اهدا نمود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.