رئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه گفت: از ابتدای سال تا کنون قیمت مصالح ساختمانی افرایش یافته است.

پرویز آهنگر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: با توجه به افزایش چشم گیر  قیمت مصالح ساختمانی، ساخت و ساز نسبت به سال گذشته رکود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه هر پاکت سیمان درجه یک، سال گذشته  6200 تومان به فروش می رفت گفت: امسال هر پاکت سیمان درجه یک در بازار 8250 تومان و سیمان درجه 2 با  200 تا 300 تومان اختلاف قیمت به فروش می رسد.

آهنگر باتوجه به اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد در بازار 2100 تومان به فروش می رسد گفت: سال گذشته هر کیلو میلگرد 1650 تومان به فروش می رفت.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در بازار کمبود آهن الات و سیمان دیده نمی شود.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه   ادامه داد: نظارت کامل از سوی اتحادیه مصالح ساختمانی فروشان بر روی مراکز فروش وجود دارد تاکنون تخلفات مربوط به کم فروشی و گرانفروشی گزارش نشده و در صورت بروز چنین مشکلاتی به مراتب پیگیری می شود.

آهنگر با بیان اینکه مراکز فروش بدون مجوز یا پروانه کسب غیر قانونی محسوب می شوند ادامه داد: تا آخر سال جاری به یاری اتاق اصناف و شهرداری جمع آوری می شوند.

ئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه ادامه داد: مراکز فروش قاچاق یا بدون مجوز یا پروانه کسب نظارتی برقیمت ندارد ولی قیمت های اتحادیه را صنعت و معدن مشخص می کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.