مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در ارومیه یکی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان است
 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عبدالله چمن گلی در سومین جلسه شورای ورزش های همگانی استان با تاکید برضرورت توجه ویژه به ورزش های همگانی در استان  اظهار کرد: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به صورت ملی از مهم ترین برنامه های آتی اداراه کل ورزش و جوانان استان است.
وی افزود: برگزاری همایش دوچرخه سواری در میاندوآب به عنوان شهر دوچرخه سواری در استان و کشور فرهنگ برگزاری این همایش را زنده خواهد کرد.
چمن گلی در خصوص دیگر برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: برگزاری همایش کوه روی در نقده که این شهر از شهر های شاخص در رشته کوه روی در استان می باشد.
 وی در خصوص میزبانی استان از مسابقات مهم کشوری و بین المللی تصریح کرد: استان آذربایجان غربی این ظرفیت را داراست که میزبانی نیمی از مسابقات که در کشور برگزار می شود بر عهده گیرد که این امر با میزبانی های مناسب اخیری که در رشته های مختلف بر عهده گرفته بود می توان مشاهده کرد.
 وی در خصوص فعالیت های بین المللی ورزش استان خاطر نشان کرد: امضا تفاهم نامه ای با کشور های قطر و ترکیه و روسیه و عراق و برگزاری نشست هایی با وزیران ورزش این کشور ها و همکاری با دانشگاه های مطرح کشور های دیگر همچون ژاپن بخشی از این فعالیت برای پیشرفت ورزش استان در سطح بین المللی بوده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.