مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: وزیر ورزش و جوانان، معاونان، مدیران ستادی و روسای 50 فدراسیون ورزشی به تبریز سفر می‌کنند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، جمشید نظمی با اعلام این خبر اظهار کرد: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان و روسای 50 فدراسیون ورزشی، برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور در تبریز گرد هم می آیند تا تبریز را مهیای برگزاری رویدادهای مهمی ورزشی در تبریز 2018 به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل ستاد ملی تبریز 2018 و ابلاغ تصویب‌نامه هیئت وزیران مبنی بر تشکیل ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸ از سوی معاون اول رییس جمهور به دستگاه‌های اجرایی، ستاد تبریز 2018 در وزارت ورزش و جوانان تشکیل و به عنوان پیشتاز تشکیل این ستاد در کشور معرفی شده است.
 
وی افزود: با تشکیل ستاد تبریز 2018 در وزارت ورزش و جوانان، جلسات هماهنگی با قوت و جدیت برگزار شده و پنجشنبه (پنجم مرداد) جلسه مشترک ستاد تبریز 2018  وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر، مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان و روسای 50 فدراسیون ورزشی کشور و ستاد استانی تبریز 2018 به ریاست استاندار آذربایجان‌شرقی تشکیل شود تا تبریز در سال 1397 میزبان رقابت‌های متعدد ورزشی باشد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 رویداد مهمی است که در صورت بهره برداری درست می تواند به سکوی پرتابی برای صنعت گردشگری ورزشی کشورمان تبدیل شود.
 
وی افزود: تبریز 2018 بهترین فرصت برای بهره‌مندی از کلیه پتانسیل ها و معرفی جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف در این شهر، در حوزه‌های چون گردشگری، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به‌ویژه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی و در رأس آنها توجه به توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.
 
نظمی اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به تبریزبا نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و تشکل‌های مردم نهاد و هیاتهای ورزشی دیدار خواهند کرد.
 
وی گفت: وزیر ورزش و جوانان، معاونان، مدیران ستادی، همچنین از مجموعه استادیوم 70  هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز و استخر شیرجه قهرمانی میرداماد تبریز بازدید خواهند کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.