مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اجرای نمایش تریلی سیار در 8 شهر استان خبر داد.

جواد زاهدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به آغاز فعالیت تریلی سیار نمایش، در استان افزود: تریلی سیار، فعالیت نمایشی خود را از ماکو شروع کرده که به مدت ۷ روز این تریلی میهمان استان خواهد بود.

زاهدی با اشاره به ویژگیهای تیم اجرایی تریلی سیار نمایش تصریح کرد: این تیم متشکل از بازیگران متخصص از کانون پرورش فکری تهران با هدف غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد فضایی شاد و نشاط برای کودکان و نوجوانان در قالب ۱۴ اجرا در ۸ شهر استان حضور خواهند یافت.

وی شهرهای ماکو، پلدشت، شوط، چایپاره، چالدران، خوی، سلماس و ارومیه را میزبان این تریلی ابراز کرد و افزود: مقصد بعدی این تریلی بعد از آذربایجان غربی، استان کردستان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در تشریح موضوعات اجرایی این تریلی سیار گفت: محیط زیست، مسائل فرهنگی و اجتماعی تنها بخشی از این موضوعات میباشد.

زاهدی با اشاره به این که تریلی سیار ۲ سال است در مناطق حاشیه و محروم به نمایش درمی آید گفت: کانون از سال گذشته با استفاده از ظرفیت سیارش، عملکردش را بسمت مناطق محروم سوق داده است.

وی غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را یکی از رسالت های این اداره دانست و تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت تنها مختص ماه تابستان نیست و سازمان با برنامه ریزی های دقیق سعی دارد تا برنامه های متنوعی چون فرهنگی، هنری، ادبی، دینی، اسلامی و علمی را در طول سال برای مخاطبین خود انتقال دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در ادامه برگزاری کلاسهای غیر درسی در کنار درسی را رمز موفقیت و جرقه ای برای یافتن استعداد های هنری و علمی جدید ابراز و تصریح کرد: با برگزاری کارگاهای دوره ای از جمله کارگاه علمی، موسیقی، نقاشی و خطاطی، خوشنویسی، انمیشن و رباتیک سعی داریم کودکان جامعه را در پوشش آموزش های خاص هدایت نماییم.

 وی با اشاره به هدف های این اداره برای برگزاری کلاس های تابستانی افزود: یکی از مهمترین و اصلی ترین هدف کانون آماده سازی کودک و نوجوان برای حضور یافتن در جامعه است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.