رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امروزه دشمن با برگزاری برنامه هایی همچون “آزادی های یواشکی” و “چهارشنبه‌های سفید” به دنبال حیازدایی و محو باورهای اسلامی از بانوان ماست.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام کریم حسینخانی در تجمع بزرگ صیانت از حریم خانواده که بمناسبت هفته حجاب و عفاف و به همت جامعه بسیج زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس و با حضور آحاد مردم و بانوان محجبه شهرستان در محل پارک چمران برگزار شد، ض من گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: علت نامگذاری این هفته و این روز ملی،‌ قیام تاریخیمردم مشهد علیه قانون کشف حجاب رضاخانی در حرم رضوی به فتوای مرحوم آیت‌الله بهلولبود که گارد شاه آن روز با هتک حرمت حرم مطهر رضوی،  مردم مسلمان را مورد تجاوزو تعدی قرار دادند .

حسین خانی بیان کرد: اروپایی ها به رضا شاه القا کرده بودند که برای رسیدن به توسعه باید حجاب را از جامعه تان حذف کنید و امروزه نیز دشمنان با تجهیز رسانه‌ای و دستگاه‌های تبلیغی در این راستا حرکت میکنند .

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجانغربی با اشاره به برنامه های وسیع دشمنان در راستای حجاب زدایی در جامعه ایران اسلامی تصریح کرد : امروزه دشمن با برگزاری برنامه هایی همچون “آزادی های یواشکی” و “چهارشنبه‌های سفید” به دنبال حیازدایی و محو باورهای اسلامی از بانوان ماست و سنگر حجاب دژ مستحکمی در مقابل توطئه های دشمنان است .

وی اذعان کرد: ساده اندیشی است اگر فکر کنیم بدحجابی هایی که امروزه ترویج میشود توطئه دشمن نیست زیرا حجاب رمز عفت و حیا و عفت موجب حفظ بنیان خانواده و خانواده نیز اساس تحکیم بنیانهای جامعه اسلامی است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به وظایف انقلابیون علی الخصوص بانوان مسلمان در جامعه امروز گفت: امروز وظیفه اصلی ما امر به معروف و نهی از منکر و آگاهی بخشی در جامعه ماست .

به گزارش ایسنا؛ همزمان با برگزاری این تجمع ، کارگاه های نقاشی کودکان، مشاوره و پاسخ به شبهات و نیز نمایشگاه پوستر و ایستگاه انتشار محتوا از طریق بلوتوث در محل پارک چمران دائر گردیده بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.