** ضرورت تجمیع ظرفیت ها و برنامه ریزی یکپارچه برای اوقات فراغت
اوقات فراغت اولین کلمه ای است که با تعطیلی مدارس به ذهن والدین، دانش آموزان و مسئولان ذیربط خطور می کند و تجمیع ظرفیت ها و برنامه ریزی یکپارچه برای افزایش بهره وری در امر اوقات فراغت تابستانی را به عنوان ضرورتی انکارناپذیر پیش رو قرار می دهد.

** مسئول دبیرخانه آذربایجان غربی: برنامه های تابستانی کانون مساجد از 20 تیر آغاز می شود
ارومیه- ایرنا- مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: برنامه های تابستانی این مجموعه فرهنگی به منظور پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از 20 تیر ماه آغاز می شود.

** مدیرمنابع طبیعی:
یک میلیون مترمربع از اراضی ملی در ارومیه رفع تصرف شد
مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری ارومیه گفت: امسال نزدیک به یک میلیون مترمربع از اراضی ملی این شهرستان از دست متصرفان رفع تصرف شده و در اختیار دولت قرار گرفته است.

** مدیرکل امور عشایری:
اختصاص 4 میلیارد ریال تسهیلات 4 درصد به عشایر آذربایجان غربی
مدیرکل امور عشایری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سال گذشته میزان 48 میلیارد ریال تسهیلات به عشایر این استان اعطا شده است، گفت: امسال نیز 70 میلیارد ریال اعتبار بانکی برای اعطای تسهیلات 4 درصدی به عشایر این استان اختصاص یافته است.

** رشد 46 درصدی مخاطبان آموزش های پیشگیری از معلولیت در کشور
مسئول برنامه کشوری آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها با اشاره به ارائه آموزش های این بخش به بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر در یک سال گذشته گفت: این میزان 46 درصد بیشتر از سال پیش از آن است.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.