ماموستا ملاقادر سهرابی روز یکشنبه در دیدار اعضای کانون بانوان فرمانداری مهاباد با وی به مناسبت هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: مبارزه علنی با تلبیغات وسیع و برنامه های جذاب برنامه ریزی شده ضد حجاب و عفاف در ماهواره ها، فضای مجازی و روزنامه ها در حال انجام است.
وی با اشاره به مضرات تلفن همراه و فضای مجازی، بیان کرد: استفاده نا بجا و بیش از حد از این وسایل ارتباطی بنیان خانواده ها را نشانه رفته و کانون گرم خانواده را با تهدید رو به رو کرده است.
ماموستا سهرابی همچنین با انتقاد از نبود نظارت درست بر تولید لباس و پوشاک توسط تولیدکنندگان مختلف، گفت: باید پوشاک تولید شده با موازین اسلامی تطابق داشته باشد.
وی تاکید کرد: در شرع مقدس اسلام لباس خانه با لباس بیرون خانه تفاوت دارد و لباس بیرون از خانه باید در شان جامعه اسلامی باشد.
امام جمعه مهاباد افزود: اگر بی حجابی و بی ادبی مشاهده کردید حداقل تذکر لسانی به فرد بی حجاب بدهید.
ماموستا سهرابی یادآور شد: نباید فرهنگ اصیل خودمان را فراموش و فرهنگ غربی را جایگزین آن کنیم بر این اساس نقش رسانه در حفظ فرهنگ بومی و ایرانی تعیین کننده است.
وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر علمی و نظامی کشور در 38 سال گذشته گفت: با این پیشرفت ها فرهنگ حجاب و عفاف نیز باید در جامعه بیشتر تقویت شود.
وی همچنین اضافه کرد: خانواده در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب بسیار موثر است، خانواده سالم جامعه سالم را تضمین می کند.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.