به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در نشست شورای بررسی آسیب های اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با موضوع عفاف و حجاب افزود: استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی مانند مبلغان و مبلغات در تبیین مفاهیم حوزه عفاف و حجاب و اجرای برنامه ویژه این مقوله در محافل و مجالس مورد توجه جدی باید باشد.
وی با تاکید بر لزوم بهره گیری و الگوپذیری از مفاهیم و آموزه های قرآنی گفت: برای برگزاری برنامه های ویژه عفاف و حجاب توسط موسسه ها و مراکز قرآنی برنامه های متنوعی در این هفته برگزار می شود.
سروستانی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی از مباحث جدی حال حاضر جامعه است، ادامه داد: برگزاری همایش و نشست های تخصصی، اجرای برنامه های تخصصی عفاف و حجاب توسط کانون ها، هیئات مذهبی، انجمن بانوان فرهیخته و سایر تشکل های میان تخصصی گامی در جهت ترویج ارزش های اسلامی و مبارزه با آسیب های اجتماعی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تولید محتوای مطلوب و انتشار در فضای مجازی، مصاحبه با مسئولان اداره کل و روحانیون مستقر جهت انتشار در رسانه ها، برگزاری شب شعر با موضوع عفاف و حجاب و رایزنی با کسبه برای ارائه برنامه های مطلوب با حضور بازاریان و کسبه را از دیگر اقدامات اداره کل در این حوزه عنوان کرد.
وی افزود: فرهنگ سازی، تقویت گفتمان ترویج عفاف و حجاب و استفاده از روش های نوین و کاربردی در تبیین فرهنگ عفاف و حجاب را از اهداف مهم تبلیغات اسلامی استان بوشهر برای برگزاری هفته عفاف و حجاب در بوشهر به شمار می رود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.