به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، عباس صفری عصر امروز (سه شنبه) در آئین افتتاح دومین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی در محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه افزود: گروه خودروسازی سایپا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، سیاست های دولت و تدابیر هیات مدیره امروز در مسیر رشد و شکوفایی قرار دارد.
به گفته این مقام مسئول، سال گذشته این شرکت موفق شد تا رشد 57 درصدی در تولید خودرو در مقایسه با سال 94 به ثبت برساند و همگام با افزایش تیراژ، در راستای بهبود کیفیت خودروها گام بردارد.
وی تصریح کرد: استراتژی سایپا توجه به خواسته های مشتریان و مشتری مداری است و این مهم را به عنوان یکی از اولویت های اساسی خود در دستور کار دارد.
صفری ادامه داد: گروه سایپا توسعه محصولات را به عنوان یکی دیگر از اولویت ها پیگیری می کند و به همین منظور هر سال دست کم از یک محصول جدید ملی رونمایی می کند و با سه تا چهار شرکت خودروساز بین المللی به تولید محصول مشترک می پردازد.
وی بر نقش بخش تحقیق و توسعه سایپا در دستیابی به این موفقیت ها و ارتقای رضایت مشتریان اذعان کرد.
به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی با حضور 60 شرکت تولیدکننده داخلی و بیش از 50 شرکت تولید کننده خارجی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، اسپانیا و ... در محل پارک جنگلی ارومیه و با حضور مسئولان کشوری و استانی پذیرای علاقه مندان است.
این نمایشگاه در سه بخش خودروهای سبک، خودروهای سنگین و قطعات خودرویی و لوازم یدکی برپا شده است.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه چهار روزه از امروز تا روز جمعه (16 تیرماه) همه روزه از ساعت 17 تا 23 آماده بازدید علاقه مندان است.
اقتصام ** 3065/ 3072
** خبرنگار : محمد ملک دار ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.