به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در این نمایشگاه که با حضور 110 شرکت داخلی وخارجی برگزار می شود، گروه خودروسازی سایپا در راستای ارائه آخرین دستاوردهای خود در فضایی به متراژ 2 هزار و 100 مترمربع، محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید عموم قرار داده است.
شرکت های سایپا، پارس خودرو، مگا موتور، سایپا دیزل، زامیاد، سایپا سیتروئن، رایان سایپا، سازه گستر و شرکای تجاری گروه سایپا چون سیتروئن، چانگان، رنو، ولوو و ... نیز از گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور دارند.
این در حالی است که در راستای تحقق «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، تاکید مدیرعامل گروه سایپا مبنی بر لزوم تامین 100 درصدی قطعات یدکی مورد نیاز سایپایدک توسط شرکت‌های سازه‌گستر و مگاموتور و به منظور تحقق تفکر ایجاد زنجیره تامین منسجم و پویا در گروه خودروسازی سایپا، در 2 ماه ابتدایی سال 96 تامین قطعات یدکی در سایپایدک رشد چشمگیر 100 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

** رشد شاخص های سایپا در ارزیابی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا پیش از این در اظهار نظری اعلام کرده بود: بر اساس گزارش های شرکت بازرسی و کنترل کیفیت ایران و نظرسنجی های به عمل آمده از مشتریان و اطلاعات و آمار وزارت صنعت و معدن، گروه خودروسازی سایپا رشد چشمگیری در چهار شاخص مهم شامل کیفیت خودروهای تولیدی، رضایت مشتریان از خدمات فروش و خدمات پس از فروش و سهم بازار فروش داشته است.
رضا تقی زاده افزود: سهم بازار این گروه با افزایش 17.5 درصدی کیفیت خودروهای تولیدی (تعداد ستاره ها) و همچنین افزایش 9 درصدی شاخص های رضایت مشتریان از خدمات فروش و 5.5 درصد از خدمات پس از فروش، از 33 درصد کل بازار به 42 درصد افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی با حضور 60 شرکت تولیدکننده داخلی و بیش از 50 شرکت تولیدکننده خارجی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، اسپانیا و ... در محل پارک جنگلی ارومیه پذیرای علاقه مندان است.
این نمایشگاه در سه بخش خودروهای سبک، خودروهای سنگین و قطعات خودرویی و لوازم یدکی برپا شده است.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه چهار روزه از امروز تا روز جمعه (16 تیرماه) همه روزه از ساعت 17 تا 23 آماده بازدید علاقه مندان است.
اقتصام ** 3065/ 3072
** خبرنگار : محمد ملک دار ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.