به گزارش ایرنا استاندار آذربایجان غربی روز یکشنبه در دیدار با رئیس هیات والیبال استان دستور ویژه برای آغاز عملیات اجرایی تخریب، آوار برداری، ساخت و بازسازی سالن شماره یک ورزشگاه تختی ارومیه را به همین منظور صادر کرد.
کریم فروزان رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی نیز در ابتدای این دیدار با ارایه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این هیت در سال گذشته، گفت: مراحل تخریب و سقف برداری این سالن آغاز شده است.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح 20 میلیارد ریال هزینه لازم است و در صورت تامین این میزان اعتبار سالن این آکادمی در سه ماهه سوم سال جاری به بهره برداری می رسد.
به گفته وی کشف و پرورش استعدادهای والیبال ارومیه و پشتوانه سازی برای تیم ملی والیبال از اهداف مهم ایجاد این آکادمی است.
به گزارش ایرنا برخی از ستاره های والیبال کشور چون سعید معروف/کاپیتان تیم ملی/ از تیم های ارومیه به میادین ملی راه یافته اند و این شهر به عنوان پایتخت والیبال آسیا مطرح است.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
شهر ارومیه با 60 سال قدمت در رشته والیبال و داشتن بیش از 20 مربی بین المللی سابقه درخشانی در والیبال کشور دارد.
تماشاگران والیبال ارومیه از هر قشری حضور دارند و اغلب آنان والیبال بلد هستند و همچون یک کارشناس خبره این رشته را تحلیل و تفسیر می کنند.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.