دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه آذربایجان غربی گفت: در این هفته 20 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ابراهیم علی نژاد صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه که در سالن جلسه دادگستری استان برگزار شد اظهار کرد: از اعم برنامه این هفته برگزاری 20 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان و تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی که در آن ها مصاحبه هایی توسط مدیران ارشد داگستری در جهت ارائه برنامه این سازمان می توان اشاره کرد.

وی افزود: از برنامه های دیگری که در این هفته توسط قوه قضاییه برگزار می شود می توان به دیدار روسای دادگستری ها و مدیران قوه قضاییه با رهبر معظم انقلاب، ملاقات عمومی رئیس کل مدیران ادارات استان و ارومیه، تجدید میثاق با شهیدان، برگزاری همایش زندان و آزاد سازی زندانیان، افتتاح ساختمان قوه قضاییه در میاندوآب، شرکت در راهپیمایی روز قدس و سخنرانی بعد از خطبه های نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی،  برگزاری نمایشگاه به مناسبت 7 تیر ماه اشاره کرد.

علی نژاد در خصوص رسیدگی به پرونده ها در سال گذشته در استان بیان کرد: با توجه به مراجعه بسیار زیاد مردم به قوه قضاییه و کمبود امکانات موجود با این حال شاهد این هستیم در استان حدود 2 یا 3 برابر ظرفیت این قوه به مردم به ارئه خدمت پرداخته و از این حیث خدمات دهی استان بسیار مناسب است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بخش های مختلف قوه قضاییه همچون واحد حل اختلاف، دادگاه، دادگستری و دادسرا ها که در مجموع در حدود 400 هزار به پرونده رسیدگی کردند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: در استان شاهد آمار مثبت در جهت مختومه کردن پرونده ها هستیم به گونه ای که میزان خروجی پرونده ها از میزان ورودی آن بیشتر می باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.