به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضی شکوری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی راه اندازی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی افزود: مقدمات راه اندازی این دانشکده با تلاش استاندار آذربایجان غربی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی فراهم شده که باید از این تلاش ها قدردانی کرد.
وی اضافه کرد: داشتن مدیریت با معاونت های قوی، هیات علمی متخصص و خبره، منابع مالی و علمی قوی، حمایت مدیران و مردم شهرستان و تهیه امکانات و ساختمان مناسب در شأن یک دانشکده کارآمد از جمله ارکان مهم راه اندازی این دانشکده است.
وی اظهار کرد: آذربایجان غربی به خاطر علل مختلف از جمله استان های عقب افتاده است که باید مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی با احساس مسئولیت مضاعف تلاش و فعالیت بیشتر این عقب ماندگی ها را در بخش های مختلف جبران کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان 375 هزار نفری خوی در شمال استان آذربایجان غربی و در 134 کیلومتری ارومیه مرکز استان واقع شده و دومین شهر استان از نظر جمعیت است.
قرار است دانشکده پزشکی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در شهرستان خوی راه اندازی شود.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.