به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: برگزاری هرچه باشکوه تر این آئین ها، تداوم اندیشه های حضرت امام در جامعه ایران را به نمایش می گذارد.
وی با تاکید بر اینکه امام راحل با اقتدار خود به اسلام و مسلمانان عزت داده است، اظهار کرد: امام راحل با روشن بینی و عظمت خود کشور را از دست بیگانگان نجات داد و استقلال طلبی و آزادی خواهی را برای کشور به ارمغان آورد.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام 15 خرداد مردم ایران در سال 1342 شمسی علیه طاغوت گفت: مردم ایران از آن زمان تاکنون درخت انقلاب را با نثار خون خود آبیاری کرده اند و سالروز قیام 15 خرداد نمادی از ایثار این ملت برای به نتیجه رسیدن انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به ماه مبارک رمضان نیز اضافه کرد: خداوند متعال در این ماه فرصت طی طریق و رسیدن به سعادت را بر بندگان خود فراهم کرده است و این مهم با عمل به واجبات الهی میسر می شود زیرا هر کسی احکام الهی را انکار کند از گمراهان خواهد بود.
وی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان افزود: احترام به پرچم کشوری که سردمدار ظلم و فساد در دنیاست، برای یک کشور اسلامی تاسف آور است زیرا آمریکا نماد استکبار جهانی و شرک به خداوند متعال است.
به گزارش ایرنا، اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در روز جاری به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی و با حضور خیل عظیم مردم مومن و نمازگزار ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهید بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.