فرماندار نقده از پرداخت تسهیلات 20 میلیون ریالی به 720 خانوار سیل زده در شهرستان نقده خبر داد. 
مرتضی فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امداد رسانی به سیل زدگان نقده با گذشت 46 روز از وقوع حادثه گفت: در راستای امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان نقده اقداماتی از جمله پرداخت تسهیلات 20 میلیون ریالی به منظور کمک معیشتی بعد از گذشت ساعات اولیه وقوع حادثه به 720 خانوار سیل زده این شهرستان انجام شده است. 
وی در خصوص سایر اقدامات انجام شده در این شهرستان خاطر نشان کرد: آوار برداری 50 واحد ساختمانی فرسوده، اعطای شن، ماسه و سیمان برحسب متراژخانه به طور رایگان، اعطای وام 30 میلیون تومانی 4 درصدی، اعطای 6 میلیون تومان وام بلاعوض، پروانه ساخت رایگان منازل مسکونی برای سیل زدگان از اقدامات مهمی است که از روزهای اول در این شهرستان اجرا شده است.
فرامرزی در خصوص همکاری نهاد های ذی ربط در این امر اظهار کرد: از ساعات اولیه وقوع حادثه و به دستور وزیر کشور و استاندار آذربایجان غربی با همکاری مدیریت بحران، عمران و شهرسازی، بنیاد مسکن اقدامات امدادی لازم برای شهروندان سیل زده انجام شده است. 
فرماندار نقده انتشار برخی اخبار را صرفا به منظور اغتشاش اذهان عمومی عنوان کرد و افزود: از مردم خواهشمندیم به هیچ عنوان به این اخبار کذب توجه نکنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.