معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از آغاز فعالیت های تابستانی دانش آموزان از هفته دوم تیر ماه خبر داد. 
قدرت الله قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه های متنوع اوقات فراغت برای دانش آموزان با همکاری نهاد های ذی ربط از هفته دوم تیر ماه به مدت هشت هفته برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: فعالیت های قرآنی و معرفتی شامل روخوانی، ،آموزش، حفظ مفاهیم و سیره معنوی، فعالیت های هنری شامل کتاب و کتابخوانی، کلاس های مهارتی و آموزشی شامل اردو های فرهنگی، همایش های کشوری، مرحله کشوری مسابقات در حوزه های مختلف معاونت پرورشی و نیز معاونت تربیت بدنی و سلامت از اهم برنامه های اجرایی آموزش و پرورش در ایام تابستان برای دانش آموزان است. 
قاسمی با بیان اینکه نهاد های بسیاری در این راستا با آموزش و پرورش همکاری می کنند خاطر نشان کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی، جمعیت هلال احمر، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، اداره کل تربیت بدنی، کمیته امام خمینی(ره) از نهاد های ذی ربطی هستند که در اجرای این برنامه ها و در حوزه فعالیت های خود با اداره کل آموزش و پرورش استان همکاری های لازم را دارند.
وی در خصوص نقش هر کدام از نهاد ها تصریح کرد: هر سازمان و نهادی با توجه به حیطه فعالیت های خود در این امر با آموزش و پرورش مشارکت می کند و از جمله نقش این سازمان ها برگزاری کلاسهای معرفتی و طرح هجرت 3 بسیج دانش دانش آموزی، برگزاری برنامه های امداد و کمک های اولیه جمعیت هلال احمر، برگزاری برنامه های متعدد در دارالقرآنهای اداره کل تبلیغات اسلامی است.
معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: تمامی دانش آموزان در هر رده سنی می توانند در این برنامه ها شرکت کنند و هیچ اولویتی در بین آنها پیش بینی نشده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.