رقیه حسین پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای دانش آموزان پایه اول استان در سال تحصیلی آینده تشکیل یک هزار و 644 کلاس درس پیش بینی می شود.
وی با اشاره به شیوه نامه ثبت نام در پایه اول در آذربایجان غربی گفت: ثبت نام از دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد و پایه های دوم تاششم ابتدایی پس از پایان امتحانات خرداد ماه شروع و تا 31 مرداد ادامه می یابد.
وی اظهار کرد: ثبت نام در پایه اول ابتدایی توسط مدیر آموزشگاه و فقط با حضور اولیا و همراه داشتن اصل شناسنامه اولیا و دانش آموزان انجام می شود.
وی اضافه کرد: تمامی کودکان متولد نیمه اول سال 90 و قبل از آن به شرط اینکه سن آنها از حداکثر سن مقرر آیین نامه اجرایی مدارس در شهرها 9 سال تمام و روستاها 11 سال تمام بیشتر نباشد و همچنین متولدین روز اول مهر 1390 در سالتحصیلی 96-97 در پایه اول ابتدایی پذیرفته می شوند.
حسین پور ادامه داد: اخذ هرگونه وجه جز وجوه مربوط به بیمه حوادث دانش آموزی به میزان 75 هزار ریال، هزینه کتاب درسی و 200 هزار ریال بابت سنجش تحصیلی در پایگاه های سنجش در زمان ثبت نام غیرمجاز است.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه ثبت نام از دانش آموزان میان پایه ای دوم تا ششم بدون مراجعه اولیا تا پایان مرداد ادامه دارد، گفت: ثبت نام دانش آموزان قبولی و مردودی امتحانات شهریور ماه که در سال تحصیلی 96-97 در دوره ابتدایی به تحصیل خواهند پرداخت نیز بدون مراجعه اولیا دانش آموزان پایه توسط مدیران دبستانها حداکثر تا تاریخ 20 شهرویور 96 انجام می شود.
به گزارش ایرنا در سال تحصیلی جاری افزون بر 58 هزار کلاس اولی مشغول به تحصیل هستند.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.