معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، بر ضرورت شناساندن افکار و شیوه زندگی امام (ره) به مردم جهان به ویژه نسل های جدید تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام تاریخی 15 خرداد گفت: 14 خرداد بزرگداشت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی است که همواره نامش با نام انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و اینگونه باید ماندگار شود.

وی افزود: این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می کند تا در مراسم بزرگداشت این امام فرزانه نهایت تلاش را انجام دهیم تا مراسم نسبت به سالهای گذشته بهتر و باشکوهتر برگزار شود.

رادفر با اشاره به اهمیت معرفی افکار و شیوه زندگی امام (ره) به مردم جهان به ویژه نسل های جدید افزود: یکی از مهمترین وظایف ما تبیین و انتقال آموزه های انقلاب اسلامی به جوانان و نسل جدید کشور است و باید آموزه های اخلاقی و رفتاری و منش والای حضرت امام (ره)، سیاست ها، آرمانها و اهدافی که از احیای اسلام ناب محمدی داشتند در قالب هنر و به شیوه های نو و به روز به نسل جدید تبیین و منتقل شود.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی همچنین به مردمی نمودن برنامه های بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: آماده سازی، زمینه سازی و سیاست گذاری برنامه ها بر عهده ماست ولی باید این برنامه ها توسط خود مردم اجرایی شود چرا که هر وقت کار به دست مردم سپرده شده شاهد نتیجه گیری بهتری بوده ایم.

وی همچنین به استفاده از فضای مجازی برای تبیین و معرفی شخصیت والای امام تاکید نمود و گفت: امروز بزرگترین بعد ارتباطی فضای مجازی است و باید برنامه ریزان فرهنگی برای استفاده بهینه از این ظرفیت توجه بیشتری نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت و خلق حماسه ای دیگر از سوی مردم، ضمن تقدیر از مشارکت مردم گفت: حضور حداکثری در انتخابات، امنیت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشید چرا که انتخابات در صحت و سلامت کامل و بدون هیچ گونه مشکلی با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار شد و این نشان می دهد که همگرایی امروز در ایران حاکم است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.