به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی عصر سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) افزود: 14خرداد سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی است که ملت ایران در این روز سرمایه گرانبهایی را از دست دادند اما تفکر امام(ره) بین مردم ما باقی است و همیشه ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان لاهیجان نیز مانند مردم سراسر کشور در روز چهاردهم خرداد مراسم بزرگ و با شکوهی در فقدان رهبر کبیر انقلاب برگزار خواهند کرد.
وی یادآور شد: در 15خرداد 1342 دستگیری و تبعید امام خمینی که منجر به کشتار بی رحمانه مردم شد، اوج فرومایگی رژیم پهلوی بود.
فرماندار لاهیجان تصریح کرد: از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان برای هرچه با شکوه تر برگزارشدن آئین ها و مناسبت های خردادماه بهره گرفته می شود تا نسل جوان امروز بیشتر با این رویدادها آشنا شود.
احمدی ادامه داد: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، خرداد ماه خاطرات حزن انگیز و نشاط آوری دارد؛ آزادسازی خرمشهر توسط دلیرمردان ایرانی حماسه ای را خلق کرد که نشاط آن تا امروز در تقویم‌های ما می‌درخشد و نیمه خردادماه با ارتحال معمار کبیر انقلاب، حزن و اندوه را برای مسلمان جهان رقم زد.
وی گفت: اگر چه سرمایه بزرگی را از دست دادیم اما آموزه های امام، تفکرات و یادگار امام، رهبری مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران باقی است و ما باید از خداوند شاکر باشیم و برای سلامتی رهبر عزیز و فرزانه انقلاب دعا کنیم.
وی همچنین فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و اظهار داشت: این روز حماسه ساز یادآور مقاومت، ایثار، پیروزی و رشادت فرزندان انقلاب اسلامی است و در سالروز بزرگداشت آن باید از شهدا ، افتخارات و امام بزرگوار شهدا یاد کنیم.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است. 14 خرداد، سالروز رحلت حزن انگیز امام راحل است.
خبرنگار:فرهاد نظرپور ** انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.