به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، رسول سیروس‌رضایی مدیر کانون زبان ایران در استان، در اولین جلسه شورای توسعه کانون زبان ایران در سال ۹۶ که با حضور جواد زاهدی مدیر کل کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به این موضوع که کلاس‌های این دوره مختص زبان‌آموزان بزرگ‌سال( ۱۴ سال به بالا) با شرط برخورداری از دانش مقدماتی زبان انگلیسی در حد پایان سطح Basic ۲ است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اکنون با مراجعه به سه مرکز آموزشی دانش، ارمغان و استادان در ارومیه نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام و از تابستان ۹۶ در کلاس‌ها شرکت کنند.
سیروس‌رضایی افزود: در این دوره‌ها بسته آموزشی(سریACT ) که به همت دفتر معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران از ترم زمستان ۱۳۹۵ بر اساس شیوه‌ آموزشی ارتباط محور تهیه و تدوین شده است، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: این کتاب‌ها که به ترتیب از ACT ۱ به صورت متناوب وارد سامانه‌ آموزشی می‌شود شامل ده سطح و پنج مقطع آموزشی (مبتدی ـ پیش متوسطه ـ متوسطه ـ فوق متوسطه ـ پیشرفته) است.
مدیر کانون زبان ایران در استان، تقویت مهارت‌های گفتاری و شنیداری و بهبود مهارت برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی را از اهداف برگزاری دوره مکالمه ویژه عنوان کرد.
جواد زاهدی مدیر کل کانون آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه ضمن استقبال از برگزاری این دوره، حمایت و مساعدت خود را در برگزاری هر چه بهتر دوره‌های آموزشی کانون زبان ایران، توسعه، تجهیز و نوسازی مراکز آموزشی، برگزاری آزمون‌های جذب مدرس و ایجاد امکانات رفاهی هرچه بیشتر برای کارکنان استان اعلام کرد.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت‌نام در دوره مکالمه ویژه انگلیسی کانون زبان ایران، با شماره تلفن‌های ۳۲۲۲۵۱۱۰ ( واحد برادران ـ گروه بزرگسالان) و ۳۳۳۶۲۶۶۵( واحد خواهران ـ گروه بزرگسالان) تماس حاصل فرمایند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 647873
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.