به گزارش ایرنا مسعود پزشکیان روز جمعه در جمع مردم بوکان در همایش بوکان تا 1400با روحانی افزود: با نگاه به عملکرد دولت در بخش بهداشت و طرح های بهداشتی و درمانی می توان به سادگی به اقدام ارزشمند دولت در این حوزه پی برد.
وی با بیان اینکه دولت دکتر روحانی 11میلیون نفر از جمعیت ایران را بیمه کرد، افزود: منتقدان دولت عملکرد خوب دولت را در بخش درمان و دیگر بخش ها را نادیده گرفته وبه این دستاوردهای مهم دولت اهمیت نمی دهند.
پزشکیان ادامه داد: با توجه به نقدهایی که به این دولت دارم ولی استمرار آن را در شرایط فعلی به نفع مردم دانسته و بر استمرار آن تاکید دارم چرا که با آمدن دولت یازدهم بسیاری از مشکلات مردم حل شد.
وی با اشاره به درآمد بالای دولت گذشته و افزایش هر روزه کالا در سطح کشور اظهار کرد: در آمدی که دولت گذشته از فروش نفت به دست آورد می توانست که تمام شهرهای کشور را به راه آهن سراسری کشور وصل کند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با کار کارشناسی و حساب شده در صدد حل مشکل کشور بر آمد و می خواهد با کار کارشناسی به کارهای خود ادامه دهد.
پزشکیان اضافه کرد: با به ثمر رسیدن برجام رابطه خارجی افزایش پیدا کرد و برجام بزرگترین دستاورد دولت در عرصه بین المللی است.
وی از یکسان نبودن حقوق بین افراد در پست های مختلف انتقاد کرد ودگفت: نباید فاصله حقوق بین افراد و متخصصان رشته های مختلف وجود داشته باشد واین اشکال قانونی است که باید اصلاح شود.
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: دلواپسان در دولت های نهم ودهم گفتند که باید یارانه ها را قطع کنند ولی در حال حاضر دم از افزایش یارانه ها می زنند که خلاف قانون است.
وی افزود: در روز 29 اردیبهشت مردم بر اساس آگاهی و با حضور پرشور خود به اعتدال و میانه روی رای داده تا این راه دولت ادامه داشته باشد.
رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در شهرستان بوکان گفت: مردم در جمعه آینده با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حاضر خواهند شود و اقتدار خود را نشان خواهند داد.
محمد قسیم عثمانی در این مراسم افزود: مردم با حضور خود اعتدال و میانه روی را استمرار خواهند داد و به برنامه های دولت لبیک خواهند گفت.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.