به گزارش ایرنا، کریم بیرامی روز یکشنبه طی یک نشستی کوتاه با خبرنگاران با قدردانی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: دولت روحانی معتقد به خرد جمعی، حضور نخبگان در عرصه اجرایی و تخصص گرایی بدور از برهم زدن فضای آرامش در جامعه است.
وی با بیان اینکه دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان دولت یازدهم را نمی شود انکار کرد، گفت: شاهد قرار گرفتن کشور در روی ریل توسعه هستیم و با استمرار دولت روحانی این مسیر هموارتر می شود.
وی با اشاره به برخی اقدامات دولت یازدهم در پاسخ به مطالبات مردم آذربایجان، اظهار کرد: احداث راه آهن، احیای دریاچه ارومیه، راه اندازی منطقه آزاد تجاری ماکو و منطقه ویژه اقتصادی ارومیه از مطالبات مردم آذربایجان به شمار می رفت که دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در این راستا دارد.
وی ادامه داد: به همت دولت، شاهد تدریس زبان مادری در دانشگاه هستیم و امیدواریم در این راستا تدریس زبان مادری در مدارس نیز آغاز شود.
رئیس ستاد انتخاباتی حزب تدبیر و توسعه در آذربایجان غربی با اشاره به مناظره های انتخاباتی، گفت: روحانی در دور سوم مناظره سخنان شگفت انگیز زیادی برای مردم دارد.
وی اظهار کرد: طبق نظرسنجی انجام شده، روحانی در همان مرحله اول انتخابات با کسب 60 درصد آراء در انتخابات پیش رو پیروز می شود.
بیرامی با بیان اینکه حزب تدبیر و توسعه همسو با سایر احزاب حامی دولت برای پویایی و نقش آفرینی در فضای سیاسی استان برنامه دارد و در این راستا برای انتخابات شورای شهر لیست ارائه می کند، افزود: در تلاش برای ارائه لیست مشترک در پنجمین دروه انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه هستیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.
3214/ 3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.