به گزارش ایرنا محمد حضرت پور شنبه شب در آئین گشایش هشتمین جشنواره گل ها در دهکده ساحلی چی چست این رویداد را خبری خوش برای شهروندان ارومیه دانست و افزود: ایستگاه فعلی در حدود 5 کیلومتری شهر ارومیه قرار دارد و راه اندازی این 2 ایستگاه مزایای زیادی برای مسافران و شهروندان دارد.
وی همچنین ادامه داد: دهکده چی چست نیز به زودی به عنوان مجموعه کامل تفریحی گردشگری، تجهیز و با این کار زمینه تبدیل این منطقه به مقصد گردشگران داخلی و خارجی فراهم می شود.
به گفته وی برای بهبود وضعیت این دهکده راه اندازی جشنواره گلها و همچنین ایجاد شهربازی مدرن تمهید شد و مورد استقبال مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه شهربازی چی چست از جمله مدرن ترین شهربازی ها در کشور و شمال غرب خواهد بود، اضافه کرد: الگوی این شهربازی از شهر پاریس گرفته شده است و برای راه اندازی آن از تجهیزات استاندارد استفاده می شود.
حضرت پور با تبریک اعیاد شعبانیه و روز شوراها، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در راستای جلب مشارکت بیش از پیش مردم در تصمیم سازی های مدیریتی راه اندازی شده است و اقدامی با ارزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، مطالعات طرح راه اندازی 2 ایستگاه درون شهری در انتهای قطار مراغه – ارومیه با پیگیری های مستمر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان نهادهای دولتی از سوی وزارت راه و شهرسازی آغاز شده است.
در حاشیه این آئین برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله جشنواره بادبادک ها با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.