استاندار آذربایجان غربی گفت: مسئولین زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در پنجمین جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: دشمنان درصدد هستند نشان دهند که مسئولین با مردم نسبتی ندارند و سعی می کنند فاصله بین مردم و دولت ایجاد کنند لذا مسئولین زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

 وی با بیان اینکه برخی از کاندیداها به جای ارائه برنامه و اهداف خود بد اخلاقی را پیش گرفته اند افزود: متاسفانه برخی رسالت اصلی خود را فراموش کرده و بجای ارائه برنامه  خود برای موفقیت در انتخابات از نردبان تخریب استفاده می کنند.

سعادت با بیان اینکه از ابتدای انقلاب دستاورد های زیادی بدست اورده ایم اما  مشارکت در سرنوشت کشور و حفظ کیان نظام از دستاوردهای بزرگ انقلاب است، تصریح کرد: حفظ کیان نظام اسلامی از واجباتی است که امام راحل به یادگار گذاشتند و مقام معظم رهبری نقشه راه را به روشنی ترسیم کرده و طی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مناطقی که پتانسیل اقتصادی مطلوبی وجود دارد باید زیر ساخت های لازم فراهم شود لذا برا حل مشکل آب مصارف صنعتی باید نسبت به اجرای طرح های انتقال آب بین حوضه ای اقدام شود.

وی اظهار کرد: برخی از واحد های صنعتی استان با مشکل آب مواجهند لذا برای صنایعی که انگیزه سرمایه گذاری بالایی وجود دارد باید کمک فنی و اعتباری برای حل تسهیل در روند تولید و اشتغال فراهم شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تولید مصالح ساختمانی غیر استاندارد و بی کیفیت در استان افزود: برخی از واحد های تولیدی مصالح ساختمانی به دلیل کاهش مصرف سوخت و کوتاه کردن زمان تولید مصالح بی کیفیت و غیر استاندار تولید می کنند که قطعا این امر عمر ساختمان را کاهش می دهند لذا باید نسبت به افزایش کنترل و نظارت بر واحد های تولیدی توجه بیشتری معطوف شود.

سعادت با بیان اینکه علیرغم تولید مرغ مازاد بر مصرف مردم در استان صادراتی نداریم  افزود: مرغ های تولیدی استان قابل بدلیل کیفیت پایین و بالا بودن قیمت تمام شده قابل رقابت بابازار های خارجی نیستند لذا برای حل مشکل و رونق تولید و صاردات باید اقدامات لازم صورت گیرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.