به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: داوطلبی که به ظرفیت داخلی توجه داشته باشد، در مسیر مقام معظم رهبری و جزو افراد شایسته برای تصدی جایگاه ریاست جمهوری است.
وی اضافه کرد: داوطلبی که در برنامه های انتخاباتی خود به خارج از کشور وابسته باشد به درد نمی خورد و مردم باید هوشیار باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: رسانه های معاند در حال تبلیغ خواسته های سودجویانه خود هستند و نباید بر اساس تبلیغات و گفته های دشمنان اقدام به تصمیم گیری و انتخاب کنیم تا فرد اصلح و شایسته انتخاب شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تبریک روز پاسدار بیان کرد: امام حسین (ع) نماد پاسداری از دین اسلام است و پاسداران انقلاب اسلامی نیز ادامه دهنده راه این امام بزرگوار هستند.
وی با اشاره به اینکه کشور، آسایش کنونی را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران است، ادامه داد: مردم فهیم ایران همیشه قدردان رشادت‌های پاسداران انقلاب اسلامی خواهند بود.
وی با اشاره به فضیلت های ماه مبارک شعبان افزود: اگر فردی در این ماه صدقه بدهد و خوبی کند، خداوند متعال در قیامت آن را چند برابر حساب می کند.
به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و با حضور خیل عظیم مردم مومن و نمازگزار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.